tappaintehoppet

Alla inlägg den 29 maj 2015

Av Wilma - 29 maj 2015 19:33

Denna dag har varit väldigt jobbig. Det är några tjejer i klassen som har bestämt sig för att trycka ner mig nåt brutalt. Jag börjar bli så himla trött på det. Jag menar, när till och med killarna i klassen märker att det är något, då är det illa. Tack och lov så är killarna mina bästa vänner. Idag på bilden skickade vår lärare ut oss för att gå en promenad och det slutade med ett äventyr i en okänd skog med massor av skratt. Jag är väldigt klumpig av mig, men jag ramlade bara 2 gånger! Jag är lite stolt över mig själv.



Efter skolan åkte jag till stallet och red Dubb. Det blev dressyr och jag provade sporrar på honom för första gången. Inga problem alls, han hade mer respekt för skänkeln vilket var meningen. Dubben och jag bara stod och myste och jag berättade om alla dumma i skolan. Det ska bli så skönt att slippa klassen och bara tänka på vilken start som kommer näst och hur många intervaller Dubb ska gå på rakbanan.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vad roligt att just Du hittade hit. Här kommer du hitta det mesta om livet. Jag har 3 hästar så ni du kommer även få höra om alla mina flygturer med dom.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards