tappaintehoppet

Alla inlägg den 30 maj 2015

Av Wilma - 30 maj 2015 20:33

Nu ska jag bädda ner mig under 2 filtar och ett täcke och sova som en stock. Är väldigt trött och jag antar att det beror på att sista veckan i skolan har varit jobbig. Just nu sitter jag och tittar på gamla SM-finaler i ponnyhoppning och önskar nästan att jag hade valt hoppningen istället för trav.. Nej, trav, och framförallt monté, är nånting jag är bra på. Jag är väldigt virrig av mig och det är tvek på om jag skulle komma ihåg banan. Imorgon ska Dubben bara joggas på banan och jag ska checka av honom.

Av Wilma - 30 maj 2015 13:19

Snabbjobbet med Dubben idag var helt perfekt! Ingen galopp och helt lagom pigg. Han fick sova ute i natt och det gjorde honom lite trött, men han var fin ändå! I natt ska han sova inne eftersom att det regnar. Han står nu i sin Box i sin pyjamas och bara myser.

Av Wilma - 30 maj 2015 07:33

Igår somnade jag som en stock. Jag funderar verkligen på varför tjejerna i klassen har gett sig på mig. Jag menar, vi va vänner förut. Men jag och mamma vet typ varför hon har gjort det, och jag trodde verkligen inte att hon kunde sjunka så lågt. Tack och lov så slutar vi på torsdag och jag har ju killarna i klassen. Nästa termin ska vi se om det blir bättre annars ska mamma ta hand om det.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vad roligt att just Du hittade hit. Här kommer du hitta det mesta om livet. Jag har 3 hästar så ni du kommer även få höra om alla mina flygturer med dom.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards