tappaintehoppet

Alla inlägg den 3 juni 2015

Av Wilma - 3 juni 2015 20:58

Till dig som uppfann alvedon: Tack. Min feber är nu borta (eller jag ligger på 38,1 men det är typ ingen feber) och imorgon drar jag till skolan, äter glass och drar sedan hem. På kvällen är det avslutning och sen slipper jag skolan i 11 veckor! Stallet väntar hela sommaren och Dubben ska tränas. Dessutom är vi involverade i en sak som jag inte får berätta än, men när jag väl får det, kommer ni få veta

Av Wilma - 3 juni 2015 08:49

Nej nej nej och nej. Är det något jag hatar så är det feber. Och det har jag fått nu. Skolavslutningen är imorgon och här ligger jag med 39 graders feber. Som om inte det skulle vara tillräckligt har även min röst försvunnit helt... Och jag står verkligen inte ut med att vara helt tyst, för jag är den som låter och syns mest. Nej, det här är verkligen inte min grej. Jaja, min vän ringde från skolan och jag kunde knappt prata med honom, så vi var tvungna att skicka sms. Uppdateringen idag kommer inte vara den bästa, för jag kommer troligtvis sova hela dagen.

Svaret från min lärare..

Presentation

Vad roligt att just Du hittade hit. Här kommer du hitta det mesta om livet. Jag har 3 hästar så ni du kommer även få höra om alla mina flygturer med dom.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards