tappaintehoppet

Alla inlägg den 10 juni 2015

Av Wilma - 10 juni 2015 10:52

Har sett lite mer än hälften av den filmen och tittar på resten nu. Den är verkligen bra, fast jag blir väldigt rädd när jag ser på den haha. Jag brukar inte titta på film så ofta, men nu när jag ändå inte är i stallet så kan jag passa på. Många har sagt att "The Maze Runner" är bra, men oftast brukar filmer som många rekommenderar vara dåliga, men den här var faktiskt bra! Nu ska jag fortsätta nervöst bita på kudden i 45 minuter och hoppas på att alla överlever och kommer ihåg saker.

Av Wilma - 10 juni 2015 09:27

Igår kom jag hem från stallet vid halv 7, så jag var ganska så jättetrött. Men för att dra en kort historia av det hela: Rosina och jag var ute i ungefär 1,5 timme på nya äventyr. Det ledde till exakt inget, bara att jag ramlade av. Jag vet inte ens hur jag lyckades, men det hela var väldigt odramatiskt och jag var uppe i sadelns igen ungefär 3 sekunder efter att jag lämnat den.



Sen har även startlistorna till dubbeltravet kommit! Vi har spår 3 i SM-testet bakom bilen. Vi är med där bara för att det är roligt och för att han går bra i autostart.



Sen kör även min syster honom, där vi självklart hoppas på seger



På söndagen sen är det ett montélopp där vi har störst vinstchans

Presentation

Vad roligt att just Du hittade hit. Här kommer du hitta det mesta om livet. Jag har 3 hästar så ni du kommer även få höra om alla mina flygturer med dom.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards