tappaintehoppet

Alla inlägg under juni 2015

Av Wilma - 1 juni 2015 17:41

Min hals har inte blivit bättre och nu börjar även min röst försvinna. Den har varit lite svajig under hela dagen, men nu hör man knappt vad man säger. För mig är det ganska jobbigt eftersom att jag är den som alltid syns och hörs i klassen. Självklart finns det de som stör sig på det, men de flesta i klassen är ändå mina vänner och ser till så att jag står i rampljuset.

Bjuder på gamla bilder på Precis.

Av Wilma - 1 juni 2015 06:58

Vaknade med ännu värre halsont än igår. Jag sitter just nu och dricker mitt svarta te. Det lindrar lite, men inte alls så mycket som jag vill.
I skolan idag ska jag bara njuta av sista riktiga skoldagen. Troligtvis blir det bara "leklektioner" vilket jag inte har något emot. Sist står ridning på schemat och där har jag ingen aning om vad vi ska göra. Självklart hoppas jag på lek även där.

Presentation

Vad roligt att just Du hittade hit. Här kommer du hitta det mesta om livet. Jag har 3 hästar så ni du kommer även få höra om alla mina flygturer med dom.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards